Mediatiedote: Pohjoismaiden elektronisen urheilun firmaliigat kohtaavat

Jussi-Tapio "kookoo35" LamminheimoCS, Kanaliiga, Mediatiedote, Tiedote

Kanaliiga on aloittanut yhteistyössä Tanskan firmaliigan(youSee eSportligaen, https://esportligaen.dk/) kanssa turnauskonseptin Nordic Corporate Masters. Nordic Corporate Masters järjestetään 29.5. klo 19 alkaen Suomen aikaa, ja se lähetetään suorana osallistujamaiden kanavissa omilla selostuksilla.

Nordic Corporate Masters on esport-turnaus, jossa Pohjoismaiden parhaimmat firmaliigat pääsevät ottamaan toisistaan mittaa CS:GO:n parissa. Vuonna 2020 turnaukseen osallistuu sekä Suomi että Tanska, ja tulevaisuudessa tavoitteena on saada myös muut Pohjoismaat mukaan. Tämän kertaisessa turnauksessa pelataan Best of 3 -ottelu, jonka voittaja kruunataan Pohjoismaiden firmaliigojen kuninkaaksi. Jatkoa NCM:lle on jo luvassa, ja haaste on heitetty myös muille pohjoismaille.

Tänä vuonna Suomea edustaa turnauksessa Certego Oy, joka on niittänyt mainetta Kanaliigassa jo monen kauden ajan. Certego valittiin yksimielisesti mukaan heidän hyvän suoriutumisensa perusteella.

Suomen puolen selostamosta löytyy Telialta sekä YLEltä tuttu Laura “lapa” Kyntäjä selostajaparinaan Sampsa “lrdgrmrpr” Suoninen. Peliä pääsee seuraamaan osoitteesta https://www.twitch.tv/kanaliigatv.

Kanaliiga on Suomessa toimiva elektronisen urheilun firmaliiga, jossa sadat yritykset ottavat osaa turnauksiin sekä tapahtumiin.

Lisätiedot:

Jussi-Tapio Lamminheimo, Head of Strategy / Kanaliiga